zaterdag 22 september 2012

Analyse USD/EUR 21 september 2012

Op 27 juli schreef ik dat wij instappen als de koers in de buurt van de 1,31 komt. Dan nemen we een shortpositie. Die koers was toen nog niet bereikt. In de conclusie meldde noemde ik zelfs een koers van circa 1,28 om short te gaan. Het genoemde koersdoel is 1,19. Inmiddels is de 1,28 ruimschoots en de 1,31 net bereikt. We zitten short en wat nu te doen?

Nu bijna twee maanden later denk ik er anders over. Ik verwacht nog wel een dip, maar de op 27 juli jl. genoemde koers 1,19 zie ik voorlopig niet gebeuren. Ik sluit de shortpositie weer op 1,27. Dat is -zeker vanaf de 1,28- niet echt winst te noemen, maar beter eruit met een mini winst dan met verlies.

De stop loss plaats ik op 1,35.



Al met al wordt dit geen trade om over naar huis te schrijven. Op dit moment denk ik er over om rond de 1,27 long te gaan. Maar eerst gaan we onze shorttrade sluiten en dan zien we wel verder.

Conclusie
We sluiten onze shorttrade op 1,27. De stop loss ligt op 1,35.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten