zaterdag 4 december 2010

Modelportefeuille 3 december 2010

Hoewel ik zeer voorvarend ben begonnen heeft de eerste trade op goud niets opgeleverd. Sterker nog, ik mag blij zijn als ik er met 50% verlies uit kan. Ik leg dan ook een verkooporder in op 2,60.

In mijn analyses die op de ander websites zijn te vinden zie ik twee kansen. De eerste is short op de Nasdaq 100 index en de ander is short op de AEX-index.

Voor de AEX-index kies ik de Turbo short 355. Ik geeft de order een limiet mee van 2,20. De koers van de AEX kan immers in mijn optiek nog iets stijgen. De stop loss ligt op 348.

Voor de Nasdaq 100 index kies ik voor de Turbo short 2330. Ik geeft de order een limiet mee van 2,13. De koers van de Nasdaq 100 kan in mijn optiek ook nog iets stijgen. De stop loss ligt op 2250.

Ik bouw de posities gefaseerd op en begin met een inleg van 500 stuks per positie. Zodra ik de positie uitbouw zal ik dat via deze website melden. Het kan zijn dat er zich geen situatie voordoet om de positie uit te bouwen dan ga ik er uit met winst of verlies. We zullen zien wat deze trades opleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten