dinsdag 7 december 2010

Modelportefeuille 7 december 2010

Ik schreef 3 december j.l. dat ik blij mag zijn als ik er met 50% verlies uit kan, de positie op goud welteverstaan. Dat is niet gelukt. De positie is uitgestopt. Ik meen op € 1,69. Dat gebeurde direct na opening van de beurs, daar was niets aan te doen.

De opgegeven orders short op de Nasdaq 100 index en op de AEX-index zijn niet uitgevoerd. De limieten waren te scherp. Geeft niets, want het kan nog steeds. Ik laat de order op de AEX even voor wat het is. Ik heb namelijk op een andere rekening al een shortpositie op de AEX. De order op de Nasdaq 100 geef ik vandaag weer op.

Het gaat hierbij om de Turbo short 2330. Ik geeft de order een iets scherpere limiet mee van 2,10. De koers van de Nasdaq 100 kan in mijn optiek ook nog iets stijgen, vandaar de scherpere limiet. De stop loss ligt op 2250.

Ik bouw de posities gefaseerd op en begin met een inleg van 500 stuks. Zodra ik de positie uitbouw zal ik dat via deze website melden. Het kan zijn dat er zich geen situatie voordoet om de positie uit te bouwen, dan ga ik er uit met winst of verlies. We zullen zien wat deze trade oplevert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten